söndag 21 juni 2015

Midsommardagen i Upperud.

Har haft en mycket bra midsommar med både familj och vänner omkring mig. Sedan att man kunde utnyttja båten även denna midsommar var ju ett plus. Jag hade planerat att försöka logga Björköns varv (GC2DNTJ) men det var ganska högt vatten så det var svårt att lägga till, sedan har det röjts en hel del i omgivningen, så ska kolla med CO om den nyligen är kontrollerad.

Här ligger vi och "kölar lite grann" så här på midsommarafton.

I natt har vi övernattat i Upperud med goda mugglar-vänner. Jag har som jag tidigare skrivit tänkt försöka att logga så många mystar som möjligt i närområdet och kring de platser jag brukar besöka. Så när vi nu övernattade i området, passade jag på att logga Texas pyssel #1 (GC408CJ).
Såg att årets stormar har naggat "Dalonien" på toppen, och en hel del nerfallna brädor låg nedanför konstverket.

Panoramabild över Kastellholmen. Spångens hamn till vänster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar