söndag 24 maj 2015

Naturstigen i Sjöskogen fick fler gömmor

Blev informerad om att en av mina gömmor har mugglats igen... detta har redan skett två gånger tidigare, så nu är sista försöket... får nog flytta den i allafall, men det tar jag inte riktigt än, hoppas den får ligga kvar.

Så när jag ändå var nere och ordnade med ny burk, tänkte jag att det var dax att kontrollera de andra i samma serie. För att göra den mer attraktiv lade jag till tre gömmor på den södra sträckan så blir det lite tätare med burkar. En liten nackdel var att en av gömmorna då hamnade i skogen vid stugområdet och campingen. Denna gömma kräver att man smyger/ är försiktig eftersom det är mycket folk i området. Så inga ficklampor, reflexvästar eller annat som drar uppmärksamheten till sig ska användas. Som extra säkerhet la jag gömman bara öppen för premium medlemmar också, vi får se om det räcker...

Några foton från dagens promenad. Blev ungefär 3 km, fram och tillbaka.

Det är en fin och bred stig, passar utmärkt
att cykla, promenera och rida här.

Härligt att det inte var jättevarmt, eller soligt eftersom det är en bit att gå. Inget regn heller.

Lånad bild: malixhusvagnsblog.wordpress.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar