onsdag 22 juli 2015

3 FTF-gömmor på tre dagar!

Ja, då har fyra härliga semesterveckor passerat, och min jobbvecka inleds med att jag skulle fylla på det semestertomma kylskåpet.  Så när jag plockade in kylväskan och pantflaskorna i bilen plingade mobilen.  Ett TB-HOTELL längs väg 166 in mot Mellerud hade just släppts. Ja, det var ju inget att vänta på så det var bara att åka...
Jippi!!! Jag hittade en tom och ny loggbok. "Route 166 TB-Hotell" (GC5ZG6B)


På kvällen när jag precis kommit till jobbet så släpptes ytterligare en gömma i Mellerud.. Holms kyrka (GC5ZMPN) . Det var bara att hålla tummarna att inga kvälls- eller morgonpigga burkletare var i farten i Mellerud.
Så när nattjobbet och rapporteringen till dagpersonalen var klar och fortfarande ingen loggat gömman på nätet, höll jag tummarna för att jag kanske kunde ha tur idag också.
Här har jag loggat en gömma för några år sedan men den har varit arkiverad ett tag. Så kul att Holms kyrka fått en egen gömma igen. Här var jag till min stora förvåning också först!


Den 22 juli blev det också en FTF :-) tre FTFér på tre dagar! Denna släpptes också i Mellerud. Järns kyrka (GC5ZPWH)
Alla tre gömmorna var enkla att hitta. Traditionella, två skylt-gömmor och en "burk vid trärot".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar