lördag 25 maj 2013

Sunnanå Naturreservat

Då var min cache-runda längs stigarna och spångarna i Sunnanå Naturreservat, inskickade för godkännande. Planerade för 5 burkar men det blev en till så rundan innehåller 6 burkar. Det är möjligt att jag förlänger rundan med ytterligare 1 eller 2.
När jag la ut burkarna idag så såg jag förutom alla olika fåglar även snok, rådjur, räv, hare, grodor och massor med vitsippor och liljekonvalj. Jag hoppas att denna rundan kommer att utnyttjas väl under vår, sommar och höstarna, då den är väl värd ett besök. Passar utmärkt att avsluta rundan med ett besök nere i hamnen för att kanske ta nått drick och ätbart.

Här kommer en bild kavalkad på den härliga miljön i naturreservatet. Håll utsikt på Geocaching.com när rundan släpps!


  




  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar