fredag 8 februari 2013

Löser mystery, på kvällskvisten.

Förutom turen ner till Trollhättan och Överby, så har jag suttit och lyssnat igenom några skivor av Trollhättesonen Peter LeMarc. Det finns en mystery, om några av hans låtar,som jag ville lista ut. Visst man kan ta genvägen och bara leta igenom allt texmaterial som ligger på nätet, men det kändes inte riktigt ärligt, då jag gillar mycket av hans texter. Så jag började spela igenom hans album som ligger på Spotify.
Fick många minnesbilder till låtarna, och vissa bara njuter jag av.



Jo, jag löste mysteryn, nu gäller det bara att komma ner till Trollhättan igen för att hitta cachen.. Det blir inte i helgen iallafall, eftersom jag jobbar tre nätter nu. Fredag-söndag, men är sedan ledig en vecka. Då jag tänkt logga några cacher i Svaneholm/Viskafors, Borås och Ådala/Gripenberg/Tranås.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar