torsdag 5 juli 2012

Att "bara" åka och handla...

Det där med att bara åka och handla funkar ju så klart inte, man får ju förena nyttan med nöjet... Så det blev ett besök på Melleruds järnvägsstaton, här snurrade kompassen endel, före jag hittade rätt, men loggad blev den, sedan tog jag mig tiden att åka till en dommaring utanför Mellerud. Där hittade jag två "travel coin" speciella saker med nummer på som vill ut och resa. Dessa två plockade jag med mig, för att sedan placera ut på andra platser. Väl hemma igen blev det att leta upp vart dessa ville resa någonstans... En ville besöka vackra platser i skandinavien och den andra ville upp mot Kiruna. Nu gäller det att tänka ut var de är lämpliga att placera någonstans.. Har mina ideer, men det tar vi längre fram...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar